solliciteer nu!

 

Voor zorg via

Centraalzorg

belt u:
(033) 286 22 02

 

Sociale Kaart

 

 

Stel hier uw vraag:

       

Wanneer is dienstverlening kwalitatief goed?

Centraalzorg werkt met een HKZ gecertificeerd kwaliteitssysteem. Maar voor Centraalzorg is kwaliteit niet alleen als wij aan alle gestelde regels en voorschriften voldoen, maar wat veel belangrijker is dat de cliënt tevreden is over de geboden zorg.

Om te beoordelen in hoeverre onze cliënten tevreden zijn over onze dienstverlening en om te bekijken waar er voor ons verbeterpunten liggen hebben wij de Stichting Cliënt en kwaliteit gevraagd om onder onze cliënten een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.

De resultaten hiervan zijn te vinden in Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2016.

In het volgende document kunt u lezen wat wij, als Centraalzorg, doen met dit rapport.

Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2014.
Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2012.
Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2010.
Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2008.

 


Sitemap - Design by ExCom 2012 - disclaimer